Koka-kola priznala svoju najvecu tajnu
Daglas, koji za kompaniju radi 26 godina, priznaje da Koka-kola može
da naruši zdravlje. To ga izgleda ne sprečava da podstiče druge da je
kupuju
Konačno je otkrivena tajna multinacionalne kompanije Koka-kola. Njen predsednik za Severnu Ameriku, Sendi Daglas, priznao je da brani sam sebi da pije previše Koka-kole zbog zdravlja.
Čak šest kocki šećera sadrži jedna limenka ovg najpopularnijeg pića na svetu, prenose Novosti. Daglas, koji za kompaniju radi 26 godina, priznaje da Koka-kola može da naruši zdravlje. To ga izgleda ne sprečava da podstiče druge da je kupuju.
Pre godinu dana i čelnik kompanije za Evropu, Džejms Kuinsi, priznao da uzrokuje gojaznost. On je to priznao nakon što ga je novinar suočio s činjenicom da u samo jednoj limenci ima šest kocki šećera.
- I mi moramo dati svoj doprinos u rešavanju problema gojaznosti. Decenijama uzimamo više kalorija nego što potrošimo. Zato svojim potrošačima dajemo informacije o kalorijama na ambalaži i stavljamo te informacije u reklame – izjavio je Džejms.
Očigledno je da je Koka-kola odlučila da izmeni svoj imidž najprozivanijega krivca za debljinu kod Amerikanaca.
Konačno je otkrivena tajna multinacionalne kompanije Koka-kola. Njen predsednik za Severnu Ameriku, Sendi Daglas, priznao je da brani sam sebi da pije previše Koka-kole zbog zdravlja.
Čak šest kocki šećera sadrži jedna limenka ovg najpopularnijeg pića na svetu, prenose Novosti. Daglas, koji za kompaniju radi 26 godina, priznaje da Koka-kola može da naruši zdravlje. To ga izgleda ne sprečava da podstiče druge da je kupuju.
Pre godinu dana i čelnik kompanije za Evropu, Džejms Kuinsi, priznao da uzrokuje gojaznost. On je to priznao nakon što ga je novinar suočio s činjenicom da u samo jednoj limenci ima šest kocki šećera.
- I mi moramo dati svoj doprinos u rešavanju problema gojaznosti. Decenijama uzimamo više kalorija nego što potrošimo. Zato svojim potrošačima dajemo informacije o kalorijama na ambalaži i stavljamo te informacije u reklame – izjavio je Džejms.
Očigledno je da je Koka-kola odlučila da izmeni svoj imidž najprozivanijega krivca za debljinu kod Amerikanaca.
Коментари
Постави коментар